Бизнес условия
Тези бизнес условия важат за покупки в онлайн магазина www.shatra-pop-up.bg, който се управлява от Hana Godušová Lermontova 911/3, 81105 Bratislava, ID: 50195000, SK1121316911< br style="font-family: "Open Sans", sans-serif; font-size: 15px; text-align: center;">www.predajnystanok.info, потвърждава този избор чрез натискане на бутона „Купи“, попълва формуляра за поръчка (имейл, в случай на закупуване на стоки, адрес за доставка), избира броя на продуктите (или посочва параметрите на продукта) и избира метод на плащане ( наложен платеж, наложен платеж). Поръчките направени през онлайн магазина www.predajnystanok.info са обвързващи. При изпращане на поръчката купувачът потвърждава чрез активно кликване, че се е запознал и е съгласен с настоящите общи условия.
Предложението за сключване на договора е поставянето на предлаганите стоки на сайта ;www.predajnystanok.info, договорът се създава чрез изпращане на поръчката от купувача и приемане на поръчката от продавача. Продавачът незабавно ще потвърди това приемане на имейл адреса на купувача, но това потвърждение не засяга сключването на договора за покупка. Купувачът е длъжен да заплати на продавача цената на стоките, договорена в потвърждението на поръчката, включително разходите за доставка на стоките (наричана по-долу „покупната цена“) под формата на плащане в брой в седалището на продавача, в брой при доставка на мястото на доставка на стоките или чрез безкасов превод по сметката на продавача, посочена в потвърждението на поръчката. ;
Купувачът е длъжен да заплати на продавача покупната цена за договорените стоки в срок срока, посочен в потвърждението на поръчката, но най-късно при приемане на стоката.
Информация за отделните стъпки, водещи до сключването на договора, следва от тези търговски условия и купувачът винаги има възможност да проверете или коригирайте поръчката, преди да я изпратите.
Договорът се сключва на словашки език, ако обстоятелствата от страна на продавача или купувача не възпрепятстват това, възможно е договорът да се сключи на друг език, и за двете страни на разбираем език.
Операторът, заедно със стоките, предоставя на купувача всички съответни документи, които се отнасят до стоките: фактура (данъчен документ) или гаранционен сертификат (ако производителят го предоставя).
Цени
Цените на отделните продукти са посочени с включена добавена стойност данък (ДДС) в размер на 20% и всички останали данъци. Потребителят има възможност да се запознае със срока, през който продавачът е обвързан от офертата му, включително цената.
Крайната цена се посочва във формуляра за поръчка непосредствено преди изпращане на поръчката се посочва, включително ДДС или всички други данъци и такси (опаковане, пощенски разходи...), които потребителят трябва да заплати, за да получи продукта или услугата. Тази цена не може да бъде променяна едностранно от продавача.
Условия за доставка
Стоките, които са на склад, се изпращат най-късно до 24 часа. Стоките, които не са в наличност, винаги са обозначени с термина „НЯМА НАЛИЧНОСТ“, можете да проверите наличността им, като изпратите запитване на имейл: info@predajnystanok.info Срокът за доставка на стоки, които не са в наличност, но са налични е максимум 30 дни, в много редки случаи може да се договори по-дълъг срок за доставка.
Стоките се изпращат чрез куриерската служба GLS.
Пощенските разходи и опаковането са 8,9 € за доставка с куриер.
Условия за плащане
Купувачът заплаща покупната цена на оператора:
- наложен платеж (1,99 евро)
- по банков път към сметка: IBAN: SK36 8330 0000 0021 0094 3785
- SWIFT: Гаранция, гаранционна карта
Продавачът предоставя заедно със стоките на купувача всички съответни документи, които се отнасят до стоките, а именно: Фактура, която служи като разписка за доставка. ( фактура, кредитно известие, авансова фактура). Ние не издаваме дубликати на фактури.
Продавачът предоставя гаранция за всички доставени стоки, която е 24 месеца за физически лица. За сгъваемите палатки BRIMO важи 60 месеца гаранция. Ако документът е издаден на фирма или Съгласно Търговския закон гаранцията за ID номера е 12 месеца. Срокът започва да тече от деня, в който купувачът приеме стоката. Ако стоките могат да бъдат разделени на няколко компонента, клиентът е длъжен да изпрати само дефектния компонент.
Продавачът носи отговорност за дефекти, които се появяват на продадени стоки по време на гаранционния период, причинени от материален дефект, функционална грешка или дефекти, причинени по време на производство или монтаж. Фактура (също служи като гаранционен сертификат)
Гаранцията не покрива дефекти, причинени от непрофесионално обслужване, неразумно боравене, използване или инсталиране, което противоречи на ръководството за потребителя , електростатичен разряд или дефекти, причинени от прекомерно механично износване. Гаранцията също така не покрива щети, причинени от природни бедствия, природни бедствия, насилствени щети, метеорологични условия или работа при екстремни и необичайни условия.
Гаранцията също така не важи за щети, причинени от природно събитие, природно бедствие, насилствена повреда, метеорологични условия или работа при екстремни и необичайни условия. Ние не гарантираме, че вашата палатка няма да бъде механично повредена от вятъра при каквато и да е скорост. Повреда може да възникне поради недостатъчно закотвяне или в случай на неблагоприятни метеорологични условия. Не препоръчваме да оставяте палатката без надзор, в противен случай потребителят излага на риск механични повреди, причинени от външни влияния. Не препоръчваме да използвате палатката като постоянен покрив. С постоянен покрив е трудно палатката да бъде под наблюдение и да реагира на колебанията на времето. Животът на материалите се съкращава адекватно, ако използвате палатката като постоянно, а не краткотрайно покритие, за което е направена палатката.
Допълнителни оплаквания за некомплект или външни повреди на пратката не лишават купувачът има право да рекламира артикула, но те дават възможност на продавача да докаже, че това не противоречи на договора за покупка.
Гаранцията изтича при неправомерна намеса в стоката от лице, което не е изрично упълномощено от продавача или производителя на стоката да извърши намесата, или упълномощено лице, което обслужва стоките. Ако пълните аксесоари за стоката не са доставени, не е възможно да се започне процедура за рекламация. При получаване на стоката от куриерска фирма или от лично вземане, препоръчваме купувачът да съобщи за повреда на опаковката на куриера при получаване. и напишете формуляр, че приемате стоката с резерви.
Рекламации за механични повреди по продукта, които не са били видими при получаване на пратката, препоръчваме да подадете веднага след получаване на пратка. Клиентът ще може да предявява искове за по-късно открити дефекти на такива повредени стоки само ако може да докаже, че стоките вече са имали заявените дефекти към момента на приемането им от превозвача. Ако вашите стоки са повредени, незабавно ни информирайте чрез този формуляр. Опаковаме стоките в качествени кашони със защитни елементи и преди изпращане на стоките ги проверяваме и имаме запис от камерата от опаковката до предаването на стоката на куриера. Дори всички мерки няма да предотвратят повреда на стоките, ако стоките бъдат хвърлени на земята. Ние ще се опитаме да разрешим проблема във ваша полза възможно най-скоро.
Условие за прилагане на резервни части на конструкции безплатно за първите две години през 5-те години удължена гаранция.Предоставянето на резервни части на конструкцията безплатно не важи, ако е призната рекламация. При призната рекламация нямате нужда от безплатни резервни части на конструкцията. Всеки клиент, който докаже, че е взел закупената от нас палатка преди по-малко от 24 месеца, има право на безплатни части за конструкцията на палатката. Частите за изграждане на палатка безплатно са ограничени от стойността на частите. Части на стойност €10 са достъпни за клиента безплатно след изпълнение на рекламацията.
При правилно акостиране и много силни ветрове, които далеч надхвърлят нашите препоръки, средно конструкцията няма да се счупи при стойност, по-висока от 10 €. Части, които надвишават стойността от €10 с ДДС, се таксуват.
Условия за използване на резервни части и строителни услуги BRIMO® безплатно ;първата година от момента на покупката.
Правото на безплатни части за конструкцията на палатка, независимо от това как е настъпила повредата, е за всеки клиент, който може да докаже, че е поел закупената палатка от нас преди по-малко от 12 месеца от отчитането на заявката за части за рама.
Количеството безплатни резервни части за рама също е ограничено от стойността на частите.
Части на стойност ;10€ (модел: супер стомана и изключителна стомана) 15€ (модел: премиум стомана, супер алуминий, ексклузивен алуминий, премиум алуминий ) е на разположение на клиента безплатно след изтичане на 12-месечния период. Частите, които надвишават стойността на отстъпката, се таксуват според текущата ценова листа.
Процедурата за безплатно прилагане на резервни части на конструкцията до стойност от €10/€15
Можете да заявите части за рамка чрез формуляр тук.Съответствие с договора за покупка
Продаденият артикул трябва да има необходимото качество, количество, мярка или тегло, както се изисква или е установено от закона и трябва да бъде без дефекти, по-специално трябва да отговаря на задължителните технически стандарти. Ако трябва да се спазват специални правила при използване на стоката, особено ако употребата е регламентирана от инструкциите или е регламентирана от технически стандарт, продавачът е длъжен да информира купувача за тях, освен ако правилата са общоизвестни. Ако продавачът не изпълни това задължение, той е длъжен да обезщети купувача за причинените щети.
Неприемане на поръчаната пратка
1. Продавачът има право на обезщетение за щети (съгласно § 420 и следващите от Гражданския кодекс), в размер на действителните разходи за неуспешен опит за доставка на поръчката, в случай, че купувачът е поръчал стоки, които той не е отменил или не се е отказал от договора и същевременно не е поел стоката от превозвача или по заявка на продавача, в случай на избор на лично вземане, не е поел стоката в посочения срок за получаване. С това действие купувачът е нарушил задължението си по чл. X точка 2 буква а), съгласно която купувачът е длъжен да поеме поръчаната стока.
2. Продавачът има право да не упражнява правото на обезщетение за вреди или да упражнява това право само частично.
Поемане на стоката
Купувачът има право да провери целостта на опаковката, дали пратката има видими признаци на повреда. В случай на повреда, препоръчваме да съставите протокол/протокол за повредата с представителя на доставчика въз основа на писмения протокол, доставен на продавача, след което купувачът може да откаже да приеме доставената стока с дефект и впоследствие да поиска; дефект на стоката от продавача. Ако купувачът открие повреда или други нередности едва след получаване на пратката, той е длъжен незабавно да се свърже с продавача. Ако той не го направи, искове за претендирани дефекти ще бъдат удовлетворени само ако докаже, че стоките вече са имали тези дефекти към момента на получаване.
Рекламация и нейното приложение< /strong>
Продавачът е отговорен за дефектите, които продаденият артикул има, когато купувачът го поеме.
Ако това е дефект, който може да бъде премахната, купувачът има право , да бъде премахнат безплатно, в срок и надлежно. Продавачът е длъжен да отстрани дефекта без неоправдано забавяне. Вместо отстраняване на дефекта, купувачът може да поиска замяна на артикула или, ако дефектът засяга само част от артикула, замяна на част, ако това не води до неоправдани разходи за продавача предвид цената на артикула стоки или сериозността на дефекта. Продавачът винаги може да замени дефектния артикул с безупречен, вместо да отстранява дефекта, ако това не създава сериозни затруднения на купувача.
Ако това е дефект, който не може да бъде отстранен< /strong> и което пречи на вещта да може да се използва правилно като вещ без дефекти, купувачът има право да замени вещта или има право да се откаже от договора. Същите права принадлежат на купувача, ако дефектите могат да бъдат отстранени, но ако купувачът не може да използва правилно вещта поради повторна поява на дефекта след ремонт или поради по-голям брой дефекти. Ако има други неотстраними дефекти, купувачът има право на разумна отстъпка от цената на стоката.
Продавачът е длъжен да определи начина на отстраняване обработване на рекламацията незабавно, в сложни случаи най-късно до 3 работни дни от деня на предявяване на рекламацията, в основателни случаи, особено ако е необходима комплексна техническа оценка на състоянието на продукта или услугата, не по-късно от 30 дни от в деня на подаване на рекламацията. След определяне на метода за обработка на рекламацията, рекламацията ще бъде обработена незабавно, в обосновани случаи рекламацията може да бъде обработена по-късно; обработването на рекламацията обаче не трябва да отнема повече от 30 дни от датата на прилагане на иска. След изтичане на срока за разглеждане на рекламацията, потребителят има право да се откаже от договора или има право да замени стоката за нова стока. Продавачът незабавно потвърждава получаването на рекламацията и я издава на потребителя. Той обаче ще го издаде най-късно заедно с документ за оборудването на рекламацията.
Рекламираният артикул трябва да бъде опакован чист и пълен. Изпращането на много замърсени и хигиенични стоки може да доведе до отхвърляне на рекламацията. В този случай продавачът връща стоката на адреса на купувача. Купувачът няма право на обезщетение за транспортни разходи в случай на замърсени/хигиенични стоки (особено мухъл, който се появява при неспазване на процедурата за рекламация на поддръжката (предаване на ремонтирания продукт, писмено искане за поемане на изпълнение или оправдан отказ). ) не се включва в гаранционния срок. В случай на замяна на артикула за нов, новият гаранционен срок започва да тече от получаването му.
Ако потребителят направи рекламация в рамките на първите 12 месеца от покупката, продавачът може да разгледа рекламацията до отхвърлянето му само въз основа на писмена експертна оценка; независимо от резултата от експертната оценка, потребителят не може да бъде задължен да заплати разходите за експертната оценка или други разходи, свързани с експертната оценка.
Когато потребителят направи рекламация след 12 месеца от покупката, когато продавачът я отхвърли, продавачът е длъжен да посочи в документа за рекламация на кого потребителят може да изпрати стоката за експертна оценка. Ако продуктът е изпратен за експертна оценка на определено лице, разходите за експертната оценка, както и всички други свързани с нея разходи са за сметка на продавача, независимо от резултата от експертната оценка. Ако чрез професионална оценка потребителят докаже отговорността на продавача за дефекта, той може да предяви рекламацията отново. По време на професионалната оценка гаранционният срок не изтича. Продавачът е длъжен да възстанови на потребителя в 14-дневен срок от датата на повторно подаване на рекламацията всички направени разходи за експертна оценка, както и всички съпътстващи разходи, направени целево незабавно подаване на жалбата към потребителя, ако не е възможно потвърждението да се достави незабавно, то трябва да бъде доставено без ненужно забавяне, но най-късно заедно с документа за жалбата; потвърждение за предявяване на рекламация не е необходимо да се доставя, ако потребителят има възможност да докаже прилагането на рекламацията по друг начин.В случай на предявяване на рекламация, потребителят информира продавача относно заявлението чрез имейл (за постигане на възможно най-бързо обработване на рекламацията), с писмо или на друг ще бъде доставен на постоянния превозвач, който имам и ще изпрати стоките, опаковани в опаковка, подходяща за транспорт, заедно с описание на дефекта и копие от доказателството за покупка (или гаранционна карта, ако е издадена) на адрес:
BRIMO
Velky Lapáš 8460< /span>95104 Veľký Lapáš
имейл: info@predajnystanok.infoтелефон: +421 944 431 230
Купувачът има право на възстановяване на необходимите разходи, направени във връзка с упражняването на правата за отговорност за дефекти.
Ако потребителят не е доволен от начина, по който продавачът е обработил оплакването му или ако счита, че продавачът е нарушил правата му, той има възможност да се свърже с продавача с искане за обезщетение. Ако продавачът отговори отрицателно на искането за корекция или не му отговори в рамките на 30 дни от датата на изпращането му, потребителят има право да отправи предложение за започване на алтернативно решение на спора си съгласно разпоредбите на § 12 от акт № 391/2015 Сб. относно алтернативното разрешаване на потребителски спорове и промени в някои закони. Съответният субект за алтернативно разрешаване на потребителски спорове с продавача, Hana Godušová. е [Словашката търговска инспекция/Служба за регулиране на мрежовите индустрии/Служба за регулиране на електронните комуникации и пощенски услуги] или друго подходящо упълномощено юридическо лице, регистрирано в списъка на организациите за алтернативно разрешаване на спорове
Инспекторат на SOI за региона на Братислава< /strong>
PO BOX 29
Baikalská 21/A
827 99 Братислава
тел. № 02/58 27 21 32
e-mail: ba@soi.sk, управляван от Министерството на икономиката на Словашката република (списъкът е достъпен на http://www.mhsr.sk); потребителят има право да избере към кой от изброените субекти за алтернативно разрешаване на потребителски спорове да се обърне. Потребителят може да използва платформата за онлайн разрешаване на спорове, която е достъпна на уебсайта http://ec.europa.eu/consumers/odr/Не се отнася за обработката на жалба от купувач, който е предприемач 30 дневен срок съгласно Закона за защита на потребителите. Срокът за разглеждане на жалби за предприемачи не е регламентиран от закона, но нашата компания се задължава да разглежда жалби от предприемачи по смисъла на настоящите Общи условия в рамките на 60 дни.
Отказ от договора
1. Ако продавачът не може да изпълни задълженията си, произтичащи от договора за покупко-продажба поради изчерпани количества, липса на стоките или ако производителят, вносителят или доставчикът на стоките, договорени в договора за покупка, е спрял производството или е направил сериозни промени, които са направили невъзможно изпълнението на задълженията на продавача, произтичащи от договора за покупка или поради непреодолима сила, или ако, дори след като са положени всички усилия, може да бъде справедливо изискано от него, той не е в състояние да достави стоката на клиента в срока, определен от настоящите условия, продавачът е длъжен незабавно да информира купувача за този факт и в същото време е длъжен да предложи на купувача заместващо изпълнение или възможността купувачът да се откаже от договора за покупка (отказ от поръчката). В случай, че купувачът се откаже от договора за покупка поради причините, посочени в този раздел на тези рекламационни и търговски условия, продавачът е длъжен да върне на купувача вече платения депозит за стоката, уговорен в договора за покупка, в рамките на 14 дни от уведомлението за отказ от договора чрез превод по сметката, посочена от купувача.
2. На основание Акт. 102/2014 Сб. за защита на потребителите при продажба на стоки или предоставяне на услуги въз основа на договор, сключен от разстояние или договор, сключен извън помещенията на продавача и относно измененията и допълненията на някои закони (наричани по-нататък „Закона“) съгласно разпоредбите на § 7 и последващото право на отказ от договора за покупка в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване на стоката. Ако предмет на договора за покупка е доставка на стока, потребителят има право да се откаже от договора дори преди доставката на стоката.
3. Ако потребителят желае да използва това право , потребителят е длъжен да се откаже писмено (по електронна поща, писмо или под формата на запис на друг постоянен носител) от договора за покупка, като се достави не по-късно от последния ден на посочения краен срок на контакт на продавача адрес, или предайте това изтегляне за пощенски транспорт не по-късно от последния ден на срока на посочения в контакти адрес. След уведомление за отказ от договора, потребителят е длъжен да изпрати или предаде лично обекта на договора, от който се отказва, заедно с цялата документация – напр. оригиналната фактура, инструкции и друга документация за стоките, които са му доставени заедно със стоките, но не по-късно от 14 дни от датата на оттегляне (§10, ал. 1 от закона). Препоръчваме на купувачите да направят копие от фактурата за собствени нужди и да изпратят стоките с препоръчана поща, като отказът от договора трябва да бъде направен от купувача в писмена форма по начин, който не оставя съмнение, че договорът е такъв е изтеглен, или под формата на друг траен носител или с помощта на формуляра, който формира приложение №. 1 от тези търговски условия и искове.
4. Оттеглянето от договора за покупка съгласно предходната точка от тези търговски условия и искове трябва да съдържа информацията, изисквана във формуляра за отказ от договора за покупка , което образува приложение No. 1 от тези търговски условия и условия за рекламации, по-специално идентификацията на купувача, номера и датата на поръчката, точната спецификация на стоките, начина, по който продавачът следва да върне вече полученото плащане, по-специално сметката номер и/или пощенски адрес на купувача.
5 . Не изпращайте стоките до нас с наложен платеж, такива стоки няма да бъдат приети.
6. Операторът на електронния магазин ще върне извършеното плащане за стоката/услугата, включително разходи за транспорт по смисъла на ал. §9 ал. 3) акт № 102/2014 Сб., както и доказуемо направените разходи за поръчка на стоките в рамките на 14 дни от датата на доставка на отказа от договора, но той не е длъжен да върне парите, преди стоките да са му доставени или потребителят да го направи. не докаже, че стоката е изпратена, това не важи, ако продавачът е предложил, че ще вземе стоката сам. Потребителят има право при упражняване на правото на отказ от договора да възстанови разходите за най-евтината общ метод на доставка, предлаган от продавача
7. Правото на отказ от договора не се прилага за стоки и услуги, които са определени в §7 ал. 6 букви а) до л) от Акт №. 102/2014 г. ZZ, чийто предмет са:
- продажба на стоки, изработени по специални изисквания на потребителя, стоки по мярка или стоки, предназначени специално за един потребител,
< p>8. Потребителят носи всяко намаление на стойността на стоката, което е причинено от използването й извън обхвата, необходим за определяне на функционалността и характеристиките на стоката.
Съгласно Закон 250/2007 Coll. относно защитата на потребителите е потребител: физическо лице, което при сключване и изпълнение на потребителски договор не действа в рамките на своята стопанска дейност, трудова дейност или работни места. Така че потребителят не е компания, той е физическо лице - непредприемач.
След доставката на стоката, потребителят има възможност да тества нейната функционалност, но не може да използва стоката, ако се откаже от договора. За целите на установяване на естеството, характеристиките и функционалността на стоките, потребителят трябва да борави и проверява стоките само по начин, който би бил разрешен в магазин „тухла и хоросан“, в противен случай може да става дума за стоки, които не е тествано но използвано. Купувачът е длъжен да борави и инспектира стоките с необходимото внимание по време на периода за отказ.Купуващият предприемач (а не потребител) няма право да върне стоки в рамките на 14 дни от покупката, без да посочва причина.
Правото на връщане на стоки без посочване на причина
Законното право на връщане на стоки без посочване на причина възниква само когато< /strong> потребителят е закупил стоката чрез:
- договор, сключен от разстояние (договор между продавача и потребителя, договорен и сключен изключително чрез едно или повече средства за дистанционна комуникация без едновременното физическо присъствие на продавача и потребителя, особено чрез използване на уебсайт, електронна поща, телефон, факс, пощенски списък или каталог с оферти) и
- < div align="justify" bis_skin_checked="1">договори, сключени извън помещенията на продавача (договори между продавача и потребителя, сключени във физическото присъствие на продавача и потребителя на място, което не е в помещенията на продавача; договори, чието сключване потребителят е предложил на продавача на място, което не е в помещенията на продавача; на договор, сключен в помещенията на продавача или чрез средства за дистанционна комуникация, веднага след индивидуално и лично обръщение към потребителя от страна на продавача на място, което не е в помещенията на продавача, или на договор, сключен по време или във връзка с търговско събитие) . < /ul>
Потребителят може да упражни правото си на отказ от договора с продавача в писмена форма или под формата на запис на друг траен носител; ако договорът е сключен устно, всяко ясно формулирано изявление на потребителя, изразяващо волята му да се откаже от договора, е достатъчно за упражняване на правото на потребителя да се откаже от договора. Потребителят може да използва формуляра за отказ от договора, предоставен от продавача, в рамките на 14 дни от деня на получаване на стоката.
След връчване на уведомлението за отказ от договора
продавачът се задължава без неоправдано забавяне, не по-късно от 14 дни от датата на изпращане на уведомлението, да върне на потребителя всички плащания, получени от него въз основа на договор а или във връзка с него , включително разходите за транспорт, доставка и пощенски разходи и други разходи и такси. От друга страна потребителят трябва да изпрати стоките обратно или да ги предаде на продавача не по-късно от 14 дни от датата на отказ от договора.Разходите за връщане на стоки без посочване на причина в рамките на 14 дни от получаването са за сметка на потребителя.
Предупреждение:
Няма правната уредба не дава право на потребителя да върне стоки, закупени в т.нар. магазин за тухли и хоросан (действащ магазин). При закупуване на стоки от магазина, клиентът може да замени стоките в рамките на 14 дни, както и да не ги връща без основание. Искът за неоснователно връщане и -